Japonsko vs VVER

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Pátek Březen 18 13:38:40 CET 2011

no Milan ma na vizitke "majitel elektrarne", preto ta poznamka :-)
Inak zvysovanie vykonu rekonstrukciou je vyborna vec, kazde percento
ktore normalne nema velku vahu po prenasobeny vysokym zakladom prinesie
velmi zaujimave uspory/zisk :-)
b.