Japonsko vs VVER

Raven raven na wo.cz
Pátek Březen 18 12:53:50 CET 2011

Problem je v tom, ze ta cerpadla (motory) nejsou zcela identicka a v
minulosti ani ta frakvence nebyla jako dnes. Kdo si za komara dovezl z
venku digihodiny rizene siti tak vi o cem je rec.
Aha, ted to vidim, ja jsem uvedl jako vstupni velicinu otacky, spravne
ma byt frekvence, sorry.

S pozdravem Raven