Japonsko vs VVER

Raven raven na wo.cz
Pátek Březen 18 12:22:27 CET 2011

Tak to ne. Regulovat nelze nic. Jede nejede. Jak jsem psal, toto jsou
informace vetsinou zprostredkovane, ale matne si vzpominam, ze prikon se
pohybuje v radu MW, 3-5?. HCC jsou puvodni, ruske vyroby. Velikost?
Nikdy jsem v primaru nebyl, ale vim, ze do cerpadla se chlap vejde. To
doklada i nehoda pred mnoha lety. Pracovnik udrzby behem oddstavky
pracoval vevnitr na cerpadle, ktere nebylo dostatecne zajisteno. Obezne
kolo melo byt zajisteno vice cepy ci strouby nez bylo. Ty stavajici se
strihly a kolega se stal neindetifikovatelnym, snad je dle DNA :-(

S pozdravem Raven

P.S. napajeni vetsich prikonu byva 6kV