Japonsko

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pátek Březen 18 10:58:13 CET 2011

Tak to si vubec nedovedu predstavit. Jednou se mi podarilo u tusim 100kW plynoveho kotle to, ze mi dosla voda v expanzce, a hladina se zrejme v kotli snizila o par cm, coz mi nedoslo (kotel normalne topil a horni vyvod ohrate vody byl cca 5cm pod vrskem telesa, takze tam nahore skutecne musela byt pouze parcentimetrova bublina).  Nic netusice jsem zacal dopoustet vodu. Ta ovsem v te prazdne zbubline okamzite zacala vrit. Udelalo to takovy bordel, ze minimalne dvoucoulove potrubi se skubalo s tak deseticentimetrovou amplitudou a mel jsem dojem, ze potrubi se vyrve a kotle nekam odskacou. Ihned jsem vodu zavrel, otrel orosene celo, zhasnul kotle a dopustil to az vychladly. Nastesti to tehdy prezily bez uhony.

Ale predstavit si, ze podobny dej nastane nekde, kde je naakumulovana zbytkova energie elektrarny o vykonu v radech stovek MW - tak to tedy opravdu nedovedu.

Jakub Serych