DDS - AD9834 rekonstrukcni filtr

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Čtvrtek Březen 17 20:07:44 CET 2011

hmmm to je dost neprijemne, vyzera ze tie harmonicke vznikaju priamo v
prevodniku, pozeral som aj ine cipy a vsetky maju podobny obsah.
Neprijemne...
Otazka teraz ostava ci ma zmysel 16 bitovy prevodnik s dynamikou 90dB na
take domace meranie impedancie alebo nie. Pocitat sa mi to moc nechce
ale myslim ze ked sa spusti takych 20dB tak budu este stale dominovat
ine zdroje chyb.
Tie prepinatelne filtre su urcite jednou moznostou, mozu byt nakoniec aj
aktivne, s operakmi na tychto frekvenciach nie je problem. Straca to ale
cele elegantnost a jednoduchost. Na druhej strane meranie impedancie s
lepsou presnostou ako jednotky percent na vyssich frekvenciach nie je
zrovna trivialne, takze par smeti navyse az tak netrapi.
Cielom je merat len na spominanych diskretnych frekvenciach 100Hz, 1kHz,
10kHz, 100kHz, alebo nieco univerzalnejsie?
b.