Japonsko

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Čtvrtek Březen 17 18:45:44 CET 2011

Jen mi neni jasne jedno. Devet z deseti ceskych chaluparu ma ve sve studni mnohastupnove cidlo hladiny. Jakto, ze na tak citlivem miste nejsou schopni sledovat hladinu v bazenu s presnosti na milimetry a s adekvatni presnosti jeji teplotu? Vzdyt prece takovy bazenek musi byt vybaven dokonalymi hlidacimi mechanizmy i za bezneho provozu. IMHO jedina odpoved je, ze to tam je proste znicene tak, ze nefunguje vubec nic. Pokud to tak je, tak to nezni moc optimisticky. :-(

Jakub Serych