Jak funguje Citroen e-Hybrid

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Březen 17 18:02:12 CET 2011


Myslím, že je to tak aby koza zůstala celá a vlk (ekoteroristi) se nažrali. 
Sice se nějaké palivo ušetří, ale vzhledem k podstatně vyšší ceně, to bude 
šull/null. Navíc komplikovanější zařízení = víc věcí se může - a taky 
pokazí, v tu nejhorší možnou dobu.

----- Původní zpráva ----- 
Od: "balu na home" <daniel.valuch na orange.fr>


630F pri 5V to je nejakych 8kJ energie, ak to auto vazi 1200kg tak cela
ta energia pri 100% ucinnosti staci na rozbeh auta do nejakych 12km/h ak
spravne pocitam... Tolko isto energie sa v nom ulozi pri brzdeni. Ma to
zmysel vobec aj pre mestsku premavku?
b.



On Mar/17/2011 5:19 PM, Čestmír Dobosz wrote:
>
> Kdyz je rec o tech kondenzatorech, kouknete jakej cpou Frantici do svých
> novych C4. Cele reseni vypada jako zajimavy napad. Ale jak uvedeno praxe 
> ukaze...
> To StopStart eviduji uz od dob casopisu Urob si Sam, kdy to někdo 
> publikoval
> jako konstrukci pro tehdejsi Skoda JednaDvaNula. Tlacitko stop bylo
> na fofrklacku, Start tusim pod spojkou. :-)
> 



Další informace o konferenci Hw-list