Japonsko

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Čtvrtek Březen 17 13:59:03 CET 2011

Jsou dulezite budovy v elektrarne odstinene proti radiaci?
Tak aby se v nich dalo pracovat i kdyby venku bylo radiacni peklo?

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Draček Fráček" <dracek.fracek na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, March 17, 2011 1:40 PM
Subject: Re: Japonsko

Vsak take kyblema doplnujou, na vrtulnik Chinook zespodu privarilo
stinici plech, pod nej povesili kybl, ale radiace nad reaktorem je
takova, ze se nad nim nesmi zastavit a kdyz to z kyblu vylevaji za
letu tak se nejak nemuzou do toho bazenu trefit.
Sice administrativne pracovniky ele. zocelili a povolili jim vyssi
davky, ale asi to sviti kapku vice nez se pripousti, minimalne smerem
nahoru.

Martin