kdo opravi frekvencni menic ?

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Čtvrtek Březen 17 12:27:10 CET 2011

Ne tak to nebylo mineno.
Deska je oboustranna, ale jak to okopirovali z PCB konkurence, nasekali
tam chyby, tzn po te to spravili tak, ze to pilnikem proskrabali a
propojili jinde, takovych kiksu je tam  nejmene 10 ;-) na digi i silove
casti.
Uz mi je jasne pro pisou max vibration 0.5G ;-) a plomba proti rozebirani.

Co se mi jeste nelibi jsou usmernovaci kondiky na max 400V, mohli dat
alespon  450.
LK

LK