nabidka prace

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Čtvrtek Březen 17 11:57:34 CET 2011

Pan kolega chcel povedat ze tato pozicia ma charakter iny ako 'student'.

Student je systematicky vedeny jeho nadriadenym, pracuje na projekte a
stale sa uci veci.

Project associate je uz pozicia pre samostatneho cloveka ktoreho stale
vedie jeho nadriadeny z CERNu a pracovnik z domaceho institutu, pracuje
na projekte pomerne samostatne a konzultuju sa len dielcie
vysledky/problemy.

Je to zaujimava pozicia hlavne pre 1) niekoho kto uz ukoncil studium a
hlada po skole prve miesto vyskumneho/vyvojoveho pracovnika s tym ze sa
moze vela naucit ale predpoklada sa ze uz ma znalosti v odbore, alebo 2)
experta v odbore ktory samostante vyriesi ulohu, dostane za to zaplatene
a po ukonceni kontraktu zase odide inde.

b.