nabidka prace

Čtvrtek Březen 17 11:02:14 CET 2011

Rozhodne se nehlasim a to i kdyz anglicky bezproblemu komunikuji,
vazne nemohu za to ze mi neustale odpovidaji zpravidla na neco jineho.
Ve francouzstine to je slabsi,ale pro beznou komunikaci vystacim s
univerzalni vetou  "Mon  aeroglisseur  est  plein  danguilles"
Presto mi neda se nezeptat.
Veta cituji : "V ramci tohoto kontraktu osoba pracuje nezavisle na
pridelenem projektu a je odborne vedena k dosazeni stanoveneho cile."
Jak muze osoba pracujici nezavisle na pridelenem projektu  (praci)
dosahnout stanoveneho cile, se tak uplne neslucuje s mim
materialistickym pojetim sveta?
Rekl bych, ze si chcete najmou pracovni silu za ucelem odvedeni nejake
prace, cili cilem i ucelem je tato prace, pokud osoba bude nezavisle
na tom delat neco jineho (pestovat zeleninu, psat knihu o zivote
Immanuela Kanta ) tezko dosahne vami stanoveneho cile , tedy
odvedepraci.

Omlouvam se, nechci podcenovat odborne vedeni, ale nejak mi to nedalo :-).
Velice silne mi to totiz pripomina newspeek ceske vedy.
Cile grantoveho a vyzkumneho projektu jsme naplnili.
Prelozeno do cestiny, podarilo se nam utratit vsechny penize z grantu
a overili jsme, ze zavery nizozemskych vedcu, kteri overovali paci
americkych vedcu, jsou spravne, edy pokud se nepletou jiz americti
vedci.

Martin