Japonsko

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Březen 17 09:37:43 CET 2011

> Nejde o to kolik tepla je k dispozici ale kolik je ho zapotrebi a tolik
> ho musite vyrabet. Takze zadne odstavky v zime bez zalozniho zdroje.

CB maji v soucasne dobe dve teplarny - prave kvuli zalohovani -
predpokladam tedy, ze by tedy stacila jen jedna...

to ze klekne teplarna neni az tak nebezny jev viz nedavno nekde na
severu byli lidi tejden bez tepla

> Mydlovary jsou teplarna - vyrabi tolik tepla kolik zakaznik pozaduje,
> zadne odpadni teplo z vyroby neceho jineho.

Mydlovary jsem zminil ne proto, ze tam je teplarna, ale ze odtud vede
parovod az do CB - tedy velka cast pomerne narocne infrastruktury je hotova

> To by mne zajimalo kdo je ochoten kupovat teplo s tim ze treba 14 dni
> v zime nebude.
to jsme prece vyresili tim zalohovanim - zalohu musite mit tak jako tak

> Jeste najit nekoho kdo by byl ochoten plalit za udrzbu misto stavajicich
> desitek milionu stovky, plus miliardy na vystavbu.
byl tam smajlik!