Japonsko

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Březen 17 09:27:28 CET 2011

On Thu, 17 Mar 2011, RV wrote:

> Noo tak ale malokdy odstavujete vsechny bloky najednou.
>
> A take jak je videt i odstaveny blok je treba stale celkem silne chladit
> jeste velmi dlouhou dobu - takze to teplo je stale k dispozici.

Nejde o to kolik tepla je k dispozici ale kolik je ho zapotrebi a tolik
ho musite vyrabet. Takze zadne odstavky v zime bez zalozniho zdroje.

> Navic treba z Mydlovar pokud vim byl parovod natazeny az do CB a Mydlovary
> jsou v podstate kousek od CB.

Mydlovary jsou teplarna - vyrabi tolik tepla kolik zakaznik pozaduje,
zadne odpadni teplo z vyroby neceho jineho.

> A mate hromadu odberatelu kteri nejsou tak kriticky zavisli na dodavce tepla.

To by mne zajimalo kdo je ochoten kupovat teplo s tim ze treba 14 dni
v zime nebude.

> Ono by stacilo kdyby se to teplo zavedlo treba pod chodniky ve meste...
> Aspon by se mesto nemuselo soudit kvuli namrzlym chodnikum ;-)

Jeste najit nekoho kdo by byl ochoten plalit za udrzbu misto stavajicich
desitek milionu stovky, plus miliardy na vystavbu.