Zmatene pohybove cidlo

Čtvrtek Březen 17 07:10:58 CET 2011

2010/12/20 Pavel Kadečka <pavel.kadecka na gmail.com>

> Přátelé, mám v bytě na chodbě pohybové čidlo pro automatické
> rozsvěcení světla, bohužel to má moc falešných rozsvícení. Netušíte,
> čím by to mohlo být?

Tak jsem to snad vyřešil, dal jsem před to fitr z PC zdroje, tj.
dvojitá tlumivka pro L i N na společném jádru a ještě dva kondenzátory
na PE, v tom zdroji to bylo na samostatné malé DPS naletované na
výstupní konektor 230V. Za dva dny to neseplo samo od sebe ani jednou.
Mám podezření že to dělal výtah, resp. jeho motor / stykač, ale to je
nakonec jedno.

Pavel Kadečka