Japonsko

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Středa Březen 16 17:16:51 CET 2011

Rozumite nekdo tomuhle:
http://edition.cnn.com/2011/WORLD/asiapcf/03/15/japan.nuclear/index.html

Moc jsem se nechytal. Jestli jsem to pochopil je vyhorele palivo uskladnen v
bazenu nad reaktorem? Plati to i pro reaktor 2? To by asi byl dost pruser.

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "gatilo" <gatilo na centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, March 16, 2011 5:08 PM
Subject: Re: Japonsko

16.3.2011, 16:23:40

Nic noveho pod sluncem. Dodavka tepla z Dukovan do Brna se planovala
uz koncem 80tych let. Dokonce v te dobe u nas pod kopcem zacali kutat
jakousi stolu, ktera s tim snad nejak souvisela.
Pak ale prisel samet s naslednou privatizaci mestskych teplarem. A
privatizatorum s dobrymi vztahy na radnici se konkurence jaksi nehodila
do kramu. Takze cely projekt sel do kytek.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz