Japonsko

Raven raven na wo.cz
Středa Březen 16 16:57:21 CET 2011

Ano, neni to tak jednoduche. Pokud elektrarna aj vyrabi teplo tak se k
tomu obvykle pouziva nejaky odber pary na turbine.
Tech odberu pary je tam nekolik a pouzivaji se zejmena na ohrivaky
(vysokotlake, nizkotlake) kondenzatu. Zjednodusene, zkondenzovanou paru
z turbiny je treba pred navracenim do parogeneratoru (kotle) ohrat.
Odber tepla misto chladicich vezi je problematicky. Musi byt trvaly a
konstantni a na teplote chladici vody zavisi i ucinnost...

Tak jeden nateseny zajemce (ja) by urcite byl.

Dekuji predem
rollfree

A co konkretne by te zajimalo, at vim na co se ptat :-)

S pozdravem Raven