Re: Re: Re: OT ...a zase len hodiny... ; -) Was: OT nabídka - znakový ( maticový ) LED display

j s jarin.hw na gmail.com
Středa Březen 16 16:01:51 CET 2011

2011/3/16 Jan Waclawek <konfera na efton.sk>:
> Ta plazma to su tie tlejivky, co viac chces.

Co ja viem, co chcem? To vzdy musim vediet, co chcem? ;-)

> Inak ani tie VFDcka nie su skarede, ak sa to s nimi vie - videl si dakedy flipper (pinball) z 90tych rokov?

Pravdupovediac nie. Kde sa da take vidiet?

> Samozrejme na hw-listovicu donesiem ukazat, ak bude zaujem.

Jasne... kedy bude listovica? Az na vianoce? Robi sa aj letna?

> wek

J.S.