=?iso-8859-2?Q?Re:_OT_...a_zase_len_hodiny..._; -=29_Was:_OT_nab=EDdka_-_z?= nakový ( maticový ) LED display

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Březen 16 15:06:06 CET 2011

Ta plazma to su tie tlejivky, co viac chces. Spoj sa s tym sialenym Poliakom co doma bastli elektronky aj tlejivky, mozno Ti nieco upecie...

http://tubedevices.com/alek/pwl/pwl_e.htm
http://tubedevices.com/alek/pwl/lampy_j_e.htm
http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2010-January/369438.html ;-)

Inak ani tie VFDcka nie su skarede, ak sa to s nimi vie - videl si dakedy flipper (pinball) z 90tych rokov?

Ale tie LEDkove maticove displeje s malymi LEDkami su jednoducho najkrajsie. Tie videa su ubohym odvarom, naozaj to tam vyzera ako tlejivka. Myslim, ze to jednoducho nezvladol dynamicky cip resp. readout elektronika vo fotaku, skusal som aj nejake manualne rezimy ale bolo to vzdy zle. To treba vidiet nazivo.

Samozrejme na hw-listovicu donesiem ukazat, ak bude zaujem.

wek