OT: preprava pracky

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Březen 16 11:14:52 CET 2011

Nepřevážejte ji na zádech, ale na boku, ideálně na druhém než je tlakové
čidlo. Pokud to netušíte, pak ji nechte do druhého dne odpočinout, pokud
bude blbnout, budete muset to čidlo vypojit a profouknout (nestalo se mi
to). Tohle mám od člověka, co se živí repasemi praček (a že my jich máme
nějakou spotřebu, nové odchází chvilku po záruce).

I u nové pračky je totiž vevnitř troška vody.

----- Původní zpráva -----
Od: <j.Krajinka na seznam.cz>

Muze neb ji prokazatelne lze plozit i jinak :-).
Ale vazne, proc se to nedoporucuje, veskera loziska a ulozeni jsou
projektovana na vertikalni namahani, podobne elektomagneticke ventily, to
vsechno muze byt, nejakym sokovym pretizenim pri zapadnuti do 0.5m  vymolu,
vice ci mene poznamenano, proto vyrobci doporucuji prepravu na stojaka. U
pouzite pracky se k tomu pridava voda, ktera v pracce vzdy nejaka zustane.
Pokud je buben zajisten prepravnimi srouby a pojedete s tim jak s vajicky
nemel by byt problem.
Zaruka, pokud se protokolarne neprasknete tak nemuze, pracka to nenahlasi a
to ani mluvici.

Jirka

>Moze byt pracka prepravovana v inej polohe ako "nastojato"?
Na krabici su 2 sipky smerom hore, teda znak pre logistiku, ze ma byt
prepravovana a skladaovana nastojato.
Novy kus, zabezpecenie 3 prepravnymi skrutkami z vyroby.
Moze nespravna preprava preprava mat vplyv na uplatnenie reklamacie?

Dodo