OT ...a zase len hodiny... ;-) Was: OT nabídka - znakový ( maticový ) LED display

Snail Instruments snail na snailinstruments.com
Středa Březen 16 09:45:58 CET 2011

>Problem s fotakem bude asi v tom, ze digifotak bere i IR zareni - ja tak
>zkousim, jestli funguje dalkove ovladani k televizoru. Mozna by to chtelo
>nejaky filtr co IR zareni nepropusti, ale nenapada mne co by melo
>takovou vlastnost a svetlo to propoustelo.

Fotak sice bere IR, ale ledky jsou pomerne uzkopasmovy zdroj, takze
cervena LED uz zadne IR moc nevysila. Spis bych si tipnul, ze fotak
bude mit nejake chytre vyvazeni jasu sceny, nebo proste maly
dynamicky rozsah a nemuze zaznamenat to, co lidske oko.

J. Hanzal