Re: OT ...a zase len hodiny... ;-) Was: OT nabídka - znakový ( maticový ) LED display

Problem s fotakem bude asi v tom, ze digifotak bere i IR zareni - ja tak
zkousim, jestli funguje dalkove ovladani k televizoru. Mozna by to chtelo
nejaky filtr co IR zareni nepropusti, ale nenapada mne co by melo
takovou vlastnost a svetlo to propoustelo.

S tim bodovym displejem na digitronovem principu - takhle nejak
snad funguje plazmova obrazovka.