Novinarske perly (WAS Re: Japonsko)

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Středa Březen 16 08:44:50 CET 2011

Ono by stacilo mit nekde mimo elektrarnu/ pobrezi zalozni generatory a
cerpadla.

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Draček Fráček" <dracek.fracek na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, March 16, 2011 1:07 AM
Subject: Re: Novinarske perly (WAS Re: Japonsko)

Ale oni je maji i na protejsim pobrezi, Napriklad Kashiwazaki-Kariwa
je jedna z 5 nejvetsich elektraren an sevete, 7 reakotru s celkovym
vykonem 7.6GW lezi na  zapadnim pobrezi a neni sama. Japonci provozuji
nebo spis provozovali pred pad dny 53 reaktoru.
Mimochodem Japonske more ma na sirku skorem 1000km to je dostatek vody
i na podstatne vetsi tsunami nez 8m a jen v 20 stoleti jich tam
nekolik bylo. Ne nahodou je tsunami japonske slovo.

Dnes jsem se na netu docetl, ze jednim z velkych problemu Japonska je
nepouzitelnost navigaci neb se cely ostrov posunul o vice nez 2m a tak
nesedi mapove podklady :-)

Martin