Japonsko

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Úterý Březen 15 23:22:55 CET 2011

Jo, pekny ;-)
Nejvic me zaujalo, ze chlazeni zrejme spociva v liti morske vody
pozarnimi systemy na reaktor zvenci - a co ja jako uvnitr? Tam je jeste
nejaka voda a palivo se chladi relativne ucinne nebo jen prenosem tepla
vzduchem?  A ten vodik se odpustil zevnitr reaktoru nebo je to tak zhavy
zvenci? (to by tam pak asi zadna voda uz nemohla byt...)