DDS - AD9834 rekonstrukcni filtr

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Úterý Březen 15 21:03:05 CET 2011

druha dds by generovala frekvenciu (hodiny) ktore budu v presnom pomere
frekvencie s meranym signalom. Nie je dolezite ci je to sinus alebo
obdlznik, v tomto pripade to bude obdlznik.
Tento signal bude spustat prevod u AD prevodnika. U rychlych prevodnikov
nie je vstup start, su tam len hodiny a prevadza stale. U tychto
pomalsich su interne hodiny a startovaci vstup. Z hladiska funkcie je to
to iste. Pre princip demodulacie a vektoroveho merania je dolezite prave
to presne spustanie.
Citac by mohol byt tiez riesenie, ale strati sa tym univerzalnost. V
pripade dvoch DDS je mozne merat na lubovolnej frekvencii v rozsahu
rychlosti prevodnika.
V pripade pouzitia interneho citaca na generovanie hodin a dds na
generovanie budiaceho signalu to nebude take plynule. Urcite sa to ale
bude fungovat v mnozstve frekvencnych bodov, kde delic hodinovej
frekvencie bude generovat stabilnu frekvenciu bez jitteru.
b.