OT: Japonsko

Raven raven na wo.cz
Úterý Březen 15 15:14:22 CET 2011

Sice se me reaktorova fyzika netejka, ale mam v pameti, ze xenonova
otrava je problem po HO1 (tyce padaji volnym padem do zony). Pokud se
pricina vypadku nedhali dostatecne rychle a nevyjede se opet na vykon
tak nastane xenonova otrava. Pak se musi pockat az vychcipa a pokracovat.
Jinak co se regulace tejka je to jak jsem psal minule. Jak by si chtel
regulovat tycema dlohodobe?. Dlohodoba regulace se jede koncentraci
H3BO3 a okamzita regulace tycema.
Ono jde take o rozlozeni vykonu po vysce, symetrii apod. a na to ma zase
vliv poloha tyci. Neni to tak proste.
Jinak v EDU se bezne jede i regulace frekvence site. Snizi se vykon
bloku, aby byla regulacni rezerva vykonu, tedy i frekvence a dale je to
uz zalezitost prazskeho dispecinku a automatiky, ktera potazmo taha za
klacky.
Pokud by byl zajem o podrobnejsi informace muzu obstarat zejtra na nocni.
Dnes nikoliv, mam s noci zcela jine plany :-)

S pozdravem Raven