Japonsko

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Březen 15 13:36:12 CET 2011

>Napetova nekompatabilita cerpadel mne taky napadla, ale chlazeni udajne
>nekolik hodin jelo na akumulatory. A ty, nebo jejich nabijece by snad
>uz mohly mit nejake normalni napeti.
>Situace se dnes dramaticky zhorsila. Potize ma mit i 6. blok ktery byl
>v okamziku zemetreseni v technolodicke odstavce. Hori pry i palivove
>tyce mimo reaktor, v chladicich bazenech. To je velmi podivne, a pusobi
>to na mne dojmem totalniho zmatku a serie hrubych chyb v cinnosti po
>zemetreseni.

Aj ked je mozne (ba priam pravdepodobne, a aj pochopitelne) ze je v samotnej elektrarni zmatok; este vacsi zmatok vyrabaju novinari.

Do urcitej miery je to tiez pochopitelne; na druhej strane by uz mal dat novinarom niekto poriadne po papuli aby sa naucili, ze ked nevedia, tak si nemaju vymyslat.

Situacia moze byt aj daleko vaznejsia a aj daleko menej vazna nez ako sa zda na zaklade takychto protichodnych a chaotickych sprav.

wek