Japonsko

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Úterý Březen 15 07:57:21 CET 2011

V onom clanku psali, ze dovezli nejake mobilni generatory, ale zjistili, ze nejdou pripojit (popisovali to jako nekompatibilni konektor, ale to povazuji za nesmysl, spise si myslim, ze generatory byly celkove nekompatibilni (napeti, proudy atd.)).

Ono kdyz se podivate na zabery jak to tam vypada, tak je zazrak, ze se jim podarilo vubec neco dovezt....

Jakub Serych