Japonsko

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Úterý Březen 15 05:38:04 CET 2011

Zdravim,

> Bohuzel, informace tohoto typu zatim nejsou. Dle toho, co jsem zatim
> zachytil ja, v prvni chvili bylo vse v poradku. Pri zemetreseni byly
> reaktory automaticky odstaveny, a aktivovano dochlazovani. To ale v
> nekterych pripadech postupne vypadavalo. Proc k tomu vypadku doslo,
> proc se prilis nedari ani nouzove postupy, to je zatim velka neznama.

Ja myslim, ze to uz taky bylo komunikovano. Dochlazovani selhalo, protoze
tsunami zaplavila dieselagregaty, ktere vyrabely elektrinu pro pumpy.
Kdyz takovy motor nasaje vodu, obvykle je na kusy a neda se nijak rychle
opravit. A mam obavu, ze protoze ta tsunami byla vsude v okoli, nikde
neni k dispozici funkcni nahradni mobilni agregat... Taky nevim, jaky
prikon takovy reaktor potrebuje... Mozna se takove generatory ani
uz mobilni nedelaji...

Zdravi Pavel.