Japonsko

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Březen 15 02:04:50 CET 2011

 15.3.2011, 1:59:08

Je tu jeste jeden aspekt. Kdyz se mluvi o tezitelnych zasobach,
obvykle se tise predpoklada ze podminka tezitelnosti je stanovena, ne
technicky ale ekonomicky. Tedy za tezitelne se povazuji takove zasoby,
kde naklady na tezbu alespon priblizne odpovidaji aktualni cene dane
suroviny na svetovem trhu. Takze staci aby cena vzrostla 3x a najednou
mohou byt tezitelne zasoby 10x vetsi.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz