Japonsko

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Březen 14 18:23:06 CET 2011

Nevím, jestli je to jenom snaha článku, ale na mě to působí, že jako
největší čára přes rozpočet byla ta tsunami. Pokud proti tomu podniknou
opatření, tak pokud neprasknou obaly reaktoru, nebude hrozit něco jako
Černobyl. Zemřelo tam tuším pět lidí, nikdo na ozáření, o to asi jde.
Pokud se země zatřepe 9,5°, tak je možný, že to srovná se zemí celý
Japonsko, to už je těch pár reaktorů asi moc trápit nebude...