Pribor nocnovo videnija PN-3

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Březen 14 13:01:30 CET 2011

No to si prave moc nejsem jistej. V roce 1980 jsme meli doma jeste B&W
televizi Videoton s lampama, ktera nemela ani predvolby - kdyz si clovek
chtel preladit musel pretocit stupnici jak na radiu.
Nase dalsi televize byl nejakej ruskej barevnej Elektron, kterej mel osm
manualnich predvoleb - akorat se to prepinalo dotekem ruky. Byla tam
varikapova ladici jednotka.

Prvni LED jsem tady v CR videl nekdy v roce 85 a to tusim LQ100 (cervena
se zlatym limeckem) - coz bylo silene blikatko - koupil jsem je aniz
bych to vedel v ramci vyprodeje nejakych DPS co vyprodavaly v pasazi na
Karlaku. Zjistil jsem to az doma.

Ale asi to mozne je...vot teeechnika

Radek Vicek