[OT] Japonsko - zemetrasenie zo senzorov v LHC

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Březen 14 12:36:54 CET 2011

 14.3.2011, 12:34:03

Zalezi na tom, co ma byt ucelem mereni. Pokud sledovani zemetreseni ve
svete, je to jak pisete. Pokud by cilem melo byt, sledovat co se deje
s vasim (ve vasem) dome, pak jsou vlastnosti podlozi scela
nepodstatne.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz