DDS - AD9834 rekonstrukcni filtr

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Pondělí Březen 14 11:38:33 CET 2011

vstup 3 sluzi k pripojeniu blokovacieho kondenzatora :-)

Ohladom rekonstrukcneho filtru treba povedat este na akej frekvencii
bude bezat samotna DDS, resp. aky je pomer generovanej frekvencie a
vzorkovacej frekvencie.

Cim je pomer vacsi tym jednoduchsi filtre treba. Mate zhruba predstavu?

b.