Nb zdroj Dell - pipa

Pondělí Březen 14 09:31:28 CET 2011

2011/3/14 Kamil Rezac <krezac.conf na gmail.com>

> Dobre rano/Ahoj
> Netusite nekdo, co je spatne s notebookovym zdrojem k Dell Latitude
> D830 (zdroj vypada takhle
> http://www.alza.cz/dell-ac-adapter-pro-d100567.htm), kdyz prerusovane
> pipa (cca 3Hz) a nenapaji?

To je jasný, je to rozbitý ;) Zřejmě se zdroj snaží najet, ale vypíná na
nějakou pojistku, třeba zkrat na výstupu, proražená dioda, kondenzátory atd.
Když je odpojený od notebooku, svítí LED?

> Zkusil jsem univerzalni "noname" zdroj
> (http://www.alza.cz/omega-ozu90w-universal-90w-d173378.htm), ale u nej
> konektor urceny pro Dell nejde zastrcit (moc velky prumer), a konektor
> urceny pro HP sice zastrcit jde, ale nenapaji (takze hadam jde o
> nejake signaly na stredovem pinu). Nevite nekdo nejake podrobnosti, co
> je treba? Neni to moje a napad koupit origo zdroj se moc neujal...

Dá se sehnat použitej originál třeba na aukru:

http://aukro.cz/dell-ac-adapter-cerny-65w-i1496157986.html
http://aukro.cz/sitovy-adapter-dell-65w-a-90w-pro-d610-d620-d630-i1491651171.html
http://aukro.cz/zdroj-pro-notebooky-dell-19v-4-62-a-510-i1493755207.html

Nevím jestli k D830 není potřeba výkonější verze, tj. 90W, viz co je napsané
na tom originálu. Pokud máte docking, ta potřebuje určitě ten silnější.

P.K.