2D Parametricky CAD

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Neděle Březen 13 21:35:01 CET 2011

To me malem rozplakalo, to by se krasne instalovalo. Zrovna ted pred tydnem jsme ve skole obdrzeli krabici s Autodesk Inventorem 2011, ktery jsme nuceni instalovat do uceben. Hadejte, kolik toho je a nedrzte se pri zemi....

32 DVDcek (teda mozna ze par tech kolecek jsou pouha CDcka, ale vetsina jsou skutecne DVDcka). 8-(
To jsou fakt uplni magori!!! Myslim, ze uz by se jim pomalu mohlo zacit vyplacet to prodavat na USB harddiscich. Bojim se dalsich verzi a s laskou vzpominam na prvni verzi AutoCADu, se kterou jsem se setkal (tusim nejaka 2.x) a ktera se vesla na jednu 1,2 MB disketu.

Jakub Serych