bleskojistka

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Neděle Březen 13 13:49:48 CET 2011

tych castic cez nas lieta vela, ale statisticky na tak male zariadenie
(plocha) a potrebne casy zapalenia je to velmi malo. Neverim tomu ze
princip bleskoistky potrebuje externe castice z vesmiru na to aby sa
zapalila.
Ak sa vedla strci nejaky radioaktivny material to je ine, je tam
definovany a dostatocny tok.
Problem bude niekde inde :-)