OT: reklamace hdd

p petr.brandejs na orlik.cz
Neděle Březen 13 07:04:45 CET 2011

Pro Ing. Adamce:
Rozdíl mezi optimistou a pesimistou je pouze v tom, že optimista to ještě
neví .... :-)

P.B.

----- Original Message -----
From: andrej jancura
To: HW-news
Sent: Saturday, March 12, 2011 11:50 PM
Subject: Re: OT: reklamace hdd

Mozno posobim depresivne, ale snazim sa pozerat na svet realne bez
zbytocnych iluzii, aj ked ma vela ludi asi nema kvoli tomu v oblube. No
nemusite mat strach, ja som sa v boji so zivotnym osudom este nevzdal, aj
ked docasne zivotne porazky, nuteny ustup a prehry v bitkach su velke...
Akurat tento stav nesmie trvat prilis dlho, lebo to Vas potom zacne pomaly a
iste opustat odhodlanie, optimizmus a viera v svetly zajtrajsok. A
vychodisko... Pozriet sa na veci realne, t.j. nenahovarat si ze veci nie su
cierne, ked su cierne, disciplina, lebo to je zaklad uspechu, a trochu
zivotneho stastia. Bez tejto trojkombinacie to nejde a aj slnieckove
tabletky su neucinne.

A.