Sit po 230V

Roman Vostrel vostrel na lit.cz
Sobota Březen 12 00:28:10 CET 2011

Pres indukcni jsem to testoval osobne a kamarad v panelaku z bytu do
bytu taky nedosahl. Ale co tam maji za elektromer nevim. V kancelarich
to melo dosah tak +- dve mistnosti okolo, v RD to chodilo na stejne fazi
tak do 80m kabelu,na ruznych fazich skoro vubec, hodne zalezelo na
spotrebicich, treba po zapnuti vysavace  nic neslo. Jeste jsem zkousel
jestli to projde okolo frekvencniho menice a nic moc. Bylo to pripojene
zasuvka 20m cyky3x2,5 20m, jistic, rozvadec s FM 4kW a dalsich 50kw
motoru pres stykace, dalsi jistic a okruh zasuvek. Do 10m od rozvadece
to trochu chodilo,po 40m se jen nasly navzajem, ale data uz neprosla.
Jeste jeden pokus jsem zkusil na silove casti, jednu krabicku jsem
zapojil hned u trafa a druhou asi 200m a nespojilo se to.  Slo to pres
jistic 10A, pojistku, nejake kabely v zemi 200m, jistic1600A,jistic
600A, pojistka,  jistic10A.Zatizeni kabelu kolem 1000A prevazne motory,
odporova zatez, sem tam nejaky menic,sp. zdroj. Takze do prumyslu
nepouzitelne, domaci pouziti celkem jde.
Pri nahrade analogovych kamer za IP se to ale osvedcilo,da se vyuzit
puvodni koaxial,chodi to,  nemusim nic tahat.