Zero DAC Re: Bastleni a tak ... :-(

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Březen 11 19:02:08 CET 2011

 11.3.2011, 18:53:57

Jakykoliv poslech, vyjma slepeho testu je subjektivni, a je, at uz
chcete nebo nechcete, ovlivnen tim co vite.
Takze udelejte SLEPEJ test.
Pozadejte nejakeho kamarada, at si hodi korunou a podle vysledku da do
DACu jeden ci druhej operak a zaznamena kterej. Pak si to poslechnete,
a zaznamenejte svuj nazor. Opakujte cca 15x. A porovnejte ty dva
zaznamy.
Asi poznate rozdil mezi TL71 a OPA627, ale poznate i rozdil mezi
lepsimi OZ, napr.  LME49720 nebo OPA1641 ?

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz