Zero DAC Re: Bastleni a tak ... :-(

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pátek Březen 11 17:45:07 CET 2011

Zdravim,
  ano, cloveku se takova moznost nabizi, ze co je VF, nemusi byt NF, ale
napr. videosignal by mel byt prenasem vicemene DC - desitky MHz (full HD).
Vzpomenme na TV, kde se z principu radioveho prenosu nemuze DC prenaset,
takze tam je vzdy "obnovovac stejnosmerne slozky", ktery obvykle na
principu pomeru videosignalu k zatemnovacimu, prip. synchronizacnimu pulsu
"upne" signal na urcitou uroven. Jinak by nemohl byt prenasen jas sceny,
vsechny sceny by byly "prumerne jasne" :-).
  Domnivam se, ze na audio signal lze pohlizet jako na "videosignal s
pomalymi prechody a bez ostrych hran", takze pokud ma byt videozesilovac
(a tyto operaky jsou obvykle vedene jako video) dobry, mel by audio umet take
:-).
  Zdravi Pavel