Zero DAC Re: Bastleni a tak ... :-(

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Březen 11 16:03:55 CET 2011

A vy jste si to poslechl a nebo o tom jen placate z vody?

Ja osobne bych velmi rad si tam osadil OZ za 10Kc.

To ze to je slyset jsem si paradoxne overil kdyz jsem si myslel, ze to
jsou falza o cemz jsem byl presvedcen. Jedine a to jsem sem i napsal co
mi nesedelo bylo jak to hralo - rovnou jsem napsal ze to hraje jak
OPA627 coz jsem nechapal - nakonec se ukazalo, ze to jsou originaly.

To ze nektere veci nejdou zmerit neni neobvykle ani v prumyslove vyrobe.
Velmi dobre si pamatuji jak otec (nastrojar) vyrabel tvrdokovova kovatka
(tvarovalo to velkoobjemove naplne do propisek - redukce na mensi
prumer). Ten tvar tech dvou kusu kovatek se nedal nijak zakotovat byl to
jen nejaky empiricky tvar dany zkusenosti a pozorovanim jak se chova
tvarovany material.
Finalne se to lapovalo dubovyma trnama a diamantovyma pastama. Zadny set
nebyl stejny a ne vsechny fungovaly a take to zaviselo na materialu te
trubicky.
Presto to nekolik let vyrabelo vsechny tyhle naplne do propisek v CR.

Radek Vicek