Zero DAC Re: Bastleni a tak ... :-(

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Březen 11 15:28:09 CET 2011

To ze to tvrdi nekolik jedincu az se to stalo verejne papouskovanou
pravdou neznamena ze to JE pravda.
OPA627 jestli se nepletu ma slew rate tusim 50V/us. 5V/us maji tak ty
NE53xx, TL082 atd.

Receno Cimrmanem - muzeme o tom OPA627 polemizovat, diskutovat, ale to
je asi tak vsechno co se s tim da delat. Proste se asi povedl, ale jsou
uz vyzkousene i jine typy, ale stoji to same nebo vic nez ten 627.

Tak nahod nejakej ten s tema kV/us? Jestli pujde koupit a nebudu na nej
potrebovat uver tak ho vyzkousim - idelane dvojitej at nemusim bastlit
nejakou redukci.

Radek Vicek