mobilobrani.cz

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Březen 11 13:22:48 CET 2011

 11.3.2011, 13:17:49

Kdyz z palety sundate zbozi, stane se tato nebezpecnym odpadem. Na to,
aby jste ji promenil zpet na obalovy material, napr. tim ze na ni zase
nejake zbozi date, potrebujete certifikat na recyklaci nebezpecneho
odpadu.
Ale asi by to slo vyresit tak, ze tam tu lekarnicku pribijete driv,
nez z palety sundate veskere puvodni zbozi. Timto postupem, se paleta
nestane nebezpecnym odpadem a muzete s ni manipulovat volne.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz