mobilobrani.cz

Pátek Březen 11 09:59:16 CET 2011

2011/3/11 Pavel KREJCI <krepa76 na gmail.com>

> No a muj STB + Tv bere ve STDBY 15W a tak mam psa, ktereho zapinam jen
> kdyz na Tv koukame. Kdyz v praci zapomenu nabit, tak mi nabijecka
> prijde vhod.

Můj STB bere jen asi 5W, heč ;) Pak tam mám udělátko s relátkem, které zapne
vlastní TV, případně něco dalšího, teď jsem tam připojil satelit, mám tam i
reproduktory, ale ty moc nepoužívám.

> Samozrejme se muzeme dohadovat jestli ji davat ke kazdemu mobilu, nebo
> jen jako extraprislusenstvi za extra priplatek.

A co spíš naopak - mobil s nabíječkou za běžnou cenu, alternativa bez
nabíječky se slevou. Otázka je, jestli se výrobci vyplatí mít pro stejný
produkt dva různé obsahy balení, to samé s prodejci. Potíž je v tom, že
pořád ještě nemáte jednotnou nabíječku pro všechny mobily, často i jeden
výrobce má různé nabíječky, třeba Nokia přešla z kulatého konektoru na menší
kulatý, je fakt, že je to vlastně jejich nový standard, ale kromě toho má i
mobily s úplně jiným nabíjecím konektorem, např. 6500c. A nakonec zákazník
si IMHO raději koupí o 50Kč dražší balení, ale s nabíjěčkou, jen tak pro
jistotu, nabíječky se taky někdy rozbíjejí.

P.K.