Linux v routeru

Šula Miloš sula na rps.cz
Pátek Březen 11 09:48:57 CET 2011

Zdravím,
jelikož bych si chtěl trošku pohrát s linuxem v routeru, sháním vhodný přístroj, který by se dal použít.
Koukal jsem , že např. Asus WL-500g premium router nemá v Tomato podporované USB porty.
http://www.polarcloud.com/tomato

Nevíte proč ?

Moje představa je taková, že tam poběží Tomato, na jeden USB bude připojený HDD a na druhý USB čtečka karet případně web kamera ( asi bude potřeba něco přikompilovat ).
Taky by mě zajímalo, zda lze k USB portu připojit i USB hub a zda to pak bude fungovat...
A jestli je možné z flash disku připojeném k USB ten router nabootovat.

díky

Miloš Šula