nabijecky / RE: mobilobrani.cz

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Pátek Březen 11 09:34:39 CET 2011

Hmm, Janku, v cem "nesedi"? Zatim jsem videl hromadu zdroju k hromade
ruznych aceru a konektor byl vzdy stejny, napeti bylo vzdy stejne
(19V). Byly rozdily ve vykonu, to jo, ale "silnejsi" sel vzdy misto
"slabsiho" pouzit. Popravde jsem to (v ramci krizovky) opakovane
provozoval i naopak a taky to prezilo/jelo.
A jak koukam na modely 3810 a 3820, tak zas vidim stejne udaje o
konektoru i o napeti... (u tech 2 dokonce i vsude stejnych 65W)
Marek