mobilobrani.cz

Milan B. milan na bastl.sk
Pátek Březen 11 09:01:33 CET 2011

Vsetky cinske produkty, ktore som v poslednom case kupil, maju nabijanie
z USB a nabijacku ktora ma USB konektor plus USB kablik. Dokonca
existuje cely sortiment adapterov do aut, solarnych nabijaciek a
externych bateriek s USB konektorom. Velmi pekna koncepcia.

Takze nejaka stvrtina sveta (co do poctu obyvatelov), napriek tomu ze je
mimo EU, je na to pripravena.

-m-