mobilobrani.cz

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Březen 10 23:13:18 CET 2011

Dne 10.3.2011 22:58, Pavel Hudeček napsal(a):

> Já nevím. Odmítnutí tohoto přeprodeje bylo uvedeno jako úvodní
> "argument" na oné stránce.

No ale vy pisete ze je chcete nekomu prodat... musite mit komu!! Ja
nevim o nikom ve svem okoli kdo by chtel Nokii 1610 kterou tady mam a je
funkcni.

> Jedná se o prakticky učebnicový příklad demagogie: Zavrhneme nějakou
> alternativu na základě toho, že zavrhneme její nejblbější variantu
> (prodej do "třetích" zemí) a o těch rozumných (prodej do nejbližšího
> bazaru) se už pak ani nezmíníme.

Demagogie je tvrdit ze neco budu prodavat kdyz to bude nejspis
neprodejne. Vetsinu tech mobilu co lidi daji takto k dispozici vam v
bazaru ani nevezmou...ani zadarmo. Protoze to pak budou muset
vyhodit...nebo na svoje naklady nechat zlikvidovat.

> Až kleknou, lze je ekologicky zlikvidovat. Není důvod to dělat dřív.

v zemich tretiho sveta nemaji technologie na to aby je dokazali
recyklovat - skonci na skladkach (vetsinou divokych) - kouknete se na
nejake dokumenty jak v tech tretich zemich vypadaji ty skladky

nedavno jsem videl dokument o jedne z nich - jsou na nich cele vesnice a
budi tam ruzny byznys - treba jeden vyrabi hnojivo z krve zvirat z jatek
- jde mu to vyborne protoze pod tou krvi topi pneumatikama ktere jsme
jim tam vyvezli (zrejme nemaji povinnou minimalni vysku dezenu jako my)

> No vidíte, krásně jedete v jejich demagogické linii :-)

demagogie je tvrdit ze neco prodate kdyz ty mobily nechce nikdo ani
zadarmo - kdyby mely nejakou cenu tak je budou ty lidi pouzivat