zalévací hmota, kódování bylo: Re: [OT:] Univerzalni kompresor z kompresoru z lednicky

Jan Hovorka OK1CJH na seznam.cz
Čtvrtek Březen 10 21:00:05 CET 2011

Zdravím,

kódování mělo být Unicode UTF-8.
Ale asi se něco pokazilo, protože ani mně se to nezobrazilo správně.

Používám web rozhraní, ale nepamatuju, kdy naposled se mě něco podobného stalo.

tak ještě jednou:

S odstraňováním bublin vývěvou mám docela špatné zkušenosti. Oni jako ty bubliny utíkaj, ale spíš si myslím, že se to vaří, protože mi to pak netuhlo. Zatímco zbytek hmoty mimo bezproblémů ztuhnul. Ono i bez té vývěvy tam bubliny moc nejsou.
(Udělané RTG). Bubliny zůstavají spíš pod velkou součástkou, ale odtud se stejně nedostane ani s tou vývěvou.
Bubliny mě zůstávaly na hladině, nejprv jsem je propíchával, ale pak dodavatel hmoty doporučil zahřát horkým vzduchem.

Honza

Honza, OK1CJH
http://ok1cjh.nagano.cz/