mobilobrani.cz

ing. Jan Galuszka konference na ei.cz
Čtvrtek Březen 10 20:58:52 CET 2011

Obdobnou reakci jsem ocekaval.
Na stole jsem mel cca 60 ks z te akce (dcera se pripravovala na prednasku na
ZS) a nektere mobily najely ihned ( ale nedaval jsem tam SIM)

Z nazorem castecne souhlasim, ale myslim, ze tato akce je prinosnejsi pro
ekologii nez nedelat nic. Repasovat mobil a dat do neho novou baterku je
nakladnejsi, nez koupit nejaky jednoduchy kecafon .. vzdyt jsou pristroje
kolem 700Kc bez smlouvy.
Za celou akci stoji jeden z operatoru a jeden ekologicky likvidator, takze
je tam trochu komercniho zazemi, ale neodsuzoval bych to.
Mozna si trochu udelaji image (ale vsimnete si, ze svoji reklamu tam necpou)
, mozna par korun  vydelaji, ale co slysim, tak soutezicim skolam dosti
pomahaji, dosti studenty motivuji a na dceri vidim, ze ji to bavi.

A co se tyce vyroby zbytecnych  telefonu  .. spotreba tahne vyrobu - vyroba
dava praci - prace dava plat - plat dava chleba.
Takze obdobna akce umozni zekologicnit nutne zlo.

Takze prinos je vetsi nez zapor

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail:
jan na galuszka.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing.
Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, E-mail:  info na fanda.cz , WEB: WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravě,
oddíl C, vložka 7862